Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Gdynia promuje się kulturalnie

Miasto próbuje zerwać z nieciekawym stereotypem. Stawia na walkę o pozycję turystyczną poprzez promocję wydarzeń kulturalnych.

Na prezentację oferty letnich wydarzeń kulturalnych urząd miasta Gdyni, obchodzącej w tym roku 58-lecie nadania praw miejskich, wybrał Pałac w Wilanowie. Całkowicie świadomie, bowiem Gdynię i królewską rezydencję łączy wiele historycznych związków. W Orłowie leży zabytkowy zespół parkowo-pałacowy Kolibki, gdzie król Jan III Sobieski miał zwyczaj spędzać swoje letnie wczasy.
W głowie przeciętnego Polaka do niedawna pokutowało przekonanie, że Gdynia nie jest zbyt atrakcyjna, dlatego władze promują ją jako miejsce
z charakterem, nowoczesne i wygodne. – Chcemy pokazać, że Gdynia to otwarte, dynamiczne miasto z temperamentem – zachęcał na konferencji prezydent Wojciech Szczurek. I rzeczywiście jej postrzeganie przez osoby z zewnątrz w ostatnich latach bardzo się poprawiło. Każdego dnia przypływa tu na statkach wycieczkowych ponad 100 tys. ludzi – komentuje Joanna Grajter z Urzędu Miasta Gdyni. 
Joanna Morawska

2011-07-07 16:32:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter