Konkurs Polskiej Organizacji Turystycznej, który tym razem odbywa się w wiosennej odsłonie, skierowany jest do twórców wideo prowadzących autorskie kanały w serwisie YouTube, na których publikują filmy o charakterze podróżniczym, górskim, kulinarnym lub lifestyle’owym i są aktywni w mediach społecznościowych. Do udziału w rywalizacji POT zaprasza YouTuberów mających min. 1 tys. subskrybentów, a w mediach społecznościowych obserwuje ich min. 1 tys. osób.
W pierwszym etapie twórcy mogą zgłaszać swoje kandydatury do udziału w Mistrzostwach poprzez formularz zgłoszeniowy. Oceną zgłoszeń zajmie się Jury złożone z podróżników, vlogerów i ekspertów z branży turystycznej.
Szesnastu twórców, którzy uzyskają najwyższe oceny, przejdzie do drugiego etapu. Będzie on polegał na promowaniu wskazanego regionu. Każdy influencer będzie musiał przygotować dwa materiały wideo oraz relację z wyprawy po danym regionie w prowadzonych przez siebie mediach społecznościowych. Zgłoszenia przyjmowane są do 18 maja br.
Każdy z zakwalifikowanych uczestników otrzyma honorarium, a laureaci dodatkowe nagrody pieniężne: w wysokości od 5 tys. do 15 tys. zł. Więcej informacji na stronie konkursu. MO