Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


RYNEK

Grupa TUI wyjaśnia, skąd się biorą wyższe ceny



Oferta tworzona w ramach dynamicznego pakietowania ma być kolejnym segmentem, na jaki w swojej strategii rozwoju stawia Grupa TUI. Jak mówi jej prezes, produkt będzie mocniej promowany w Wielkiej Brytanii.

Rozwój usługi Tui Flight Marketplace oznacza większe możliwości tworzenia imprez turystycznych. Przeloty realizowane przez linie lotnicze TUI będą łączone z tymi od innych przewoźników. Jak podkreśla Sebastian Ebel, prezes Grupy TUI, wcześniej klienci kupowali wyjazdy na 7, 10 lub 14 dni, teraz oferta jest bardziej elastyczna, bo można wybierać z pakietów obejmujących pobyty np. na 5 czy 12 dni.

Zdaniem prezesa, największą korzyścią jest to, że pakiety będą opierały się na lotach sprzedawanych po stawkach dostępnych na rynku, dzięki czemu można wyeliminować ryzyko zbyt wysokich lub niskich cen, pisze brytyjski portal branży turystycznej Travel Weekly. To wszystko pozwala jeszcze bardziej rozwijać rynek brytyjski, który i tak jest liderem wśród krajów źródłowych dla TUI. Po drugim kwartale bieżącego roku finansowego firma ma sprzedane 64 proc. oferty na lato przy średnich cenach wyższych o 5 proc. niż przed rokiem i o 26 proc. wyższych niż latem 2019 roku. Prezes wyjaśnia też, że około jedna trzecia podwyżki cen ma niwelować skutki inflacji, kolejne 33 proc. wynika z produktu wyższej jakości, a pozostała część zapewnia firmie lepszą marżę. MG

2023-05-12 07:29:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter