TOUROPERATORZY
Brytyjski TUI celuje w agentów. Obiecuje im poprawę na różnych polach

TUI UK&Ireland chce poszerzyć współpracę z agentami turystycznymi. Żeby odzyskać ich zaufanie i przekonać do bardziej intensywnej współpracy, obiecuje, między innymi, że będzie dla nich bardziej dostępny.
Chodzi na przykład o okres oczekiwania na infolinii, który dziś jest nieakceptowalnie długi. Dyrektor marketingu Neil Swanson mówił w rozmowie z brytyjskim portalem branży turystycznej Travel Weekly, że firma pracuje nad poprawą pracy call center zarówno w Wielkiej Brytanii jak i w innych krajach. To jeden z elementów strategii zwiększania dystrybucji przez zewnętrzną sieć sprzedaży.
Swanson przyznaje, że współpraca z agentami nie może ograniczać się tylko do zwiększenia zespołu przedstawicieli, których obecnie w Wielkiej Brytanii jest 14. Także w centrali potrzebni są ludzie, którzy będą w stanie odpowiedzieć agentom na pytania o produkt i pomóc im szybko rozwiązać problemy.
Dyrektor informuje, że ponad 90 proc. zapytań kierowanych na konsumencką infolinię TUI jest odbieranych w ciągu 30 sekund. Takiego samego poziomu usług oczekuje wobec call center agencyjnego. MG
2023-09-10 13:09:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»