DESTYNACJE
Niemcy w 2024 r. będą się promować się jako zrównoważony cel podróży kulturowych
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) przedstawiła swoim członkom i partnerom plany promocyjne na 2024. W przyszłym roku będzie kontynuować działania służące umacnianiu pozycji Niemiec jako zrównoważonego celu podróży kulturowych. Ciąg dalszy będą mieć: kampania promująca obiekty światowego dziedzictwa UNESCO, która zostanie wzbogacona o dodatkowe propozycje i informacje turystyczne, także kampania na rzecz zrównoważonego rozwoju „Simply FEEL GOOD”, która również pojawi się z nowymi ofertami.
W kwietniu 2024 r. ruszy nowa kampania inspiracyjna DZT prezentująca Niemcy jako miejsce nasycone doznaniami w sferze kultury. Skupi się wokół tematu sztuki ulicznej mającej być wyrazem poczucia istnienia w przestrzeni publicznej, nowoczesnej architektury i nietypowych miejsc ekspozycji. Powyższe działania uzupełnią aktywności promujące wybrane kluczowe tematy w 2024, jak np. 250. rocznicę urodzin Caspara Davida Friedricha. Z okazji UEFA EURO 2024 w Niemczech będzie promowany program 10 Miast-Gospodarzy, w których będą rozgrywane mecze. Tematem przewodnim akcji „35 lat od upadku Muru” będzie rozwój turystycznej różnorodności Niemiec po ponownym zjednoczeniu kraju. Również w 2024 r. DZT zainauguruje promocję Chemnitz jako Europejskiej Stolicy Kultury 2025 MO, foto DZT
2023-09-19 16:10:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»