Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Monika Hiszpańska, Agencja Turystyczna Viva

SONDA - Liczba reklamacji w turystyce spada. Czy jest to zasługą organizatorów, którzy lepiej pracują? TAK Liczba reklamacji rzeczywiście spada i należy się tylko cieszyć.

Touropertatorzy w związku z dużą konkurencją z roku na rok polepszają jakość usług, bardziej szczegółowo opisują w katalogach swoją ofertę. Na stronach zamieszczają galerie zdjęć, filmów z hoteli, szkolą rezydentów. Od kilku sezonów w wielu hotelach działają już polskie kluby animacyjne. Istotna jest także działalność sprzedawców touroperatorów oraz agentów, którzy rzetelnie przekazują informacje i uświadamiają klientów, co i za ile mogą otrzymać, co oznaczają gwiazdki w hotelach. Nie obiecują królewskich apartamentów za 1500 zł. Według mnie z biegiem lat klienci są również bardziej świadomi swoich wyborów, mają dostęp do dziesiątek portali internetowych z opiniami o hotelach, rezydentach, firmach, pilotach itp. słuchają rad znajomych i sami eliminują złe w ich opinii oferty. To również pomaga im w dokonaniu trafnego wyboru.

2011-10-10 16:31:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter