Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Hotelowi goście cenią prostotę

Terence Ronson, hotelarz z ponadtrzydziestoletnim stażem na stanowiskach managerskich w obiektach w Wlk. Brytanii i Azji, twierdzi, że dzisiejsze pokoje hotelowe są przeładowane zaawansowanymi systemami technicznymi i technologicznymi.

Choć z założenia wszystkie inno-wacje mają podnieść komfort pobytu i wyróżnić obiekt na tle konkurencji, w rzeczywistości stają się balastem, za który klienci wkrótce przestaną chcieć płacić. W artykule „Zatrzymaj się, spójrz, posłuchaj”, na prowadzonym przez siebie blogu Pertlink zachęca hotelarzy do wprowadzenia w życie zasady „mniej znaczy więcej”. MG

>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze WT nr 1/2012 (1-15 stycznia 2012)

2012-01-16 16:35:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter