Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Biura

»

Alltours udziela porad prawnych

Niemiecki touroperator Alltours uruchomił stronę internetową Ferienretter.de, na której klienci mogą zadawać pytania dotyczące kwestii prawnych związanych z podróżami. Porada dla turysty jest bezpłatna, koszty obsługi prawnej przejął na siebie Alltours.

W  projekt zaangażowały się grupa radiowa Kaiserlautern i kancelaria prawna Coscienta. Pytania można zadawać jedynie za pośrednictwem fanpage’a na Facebooku, a to oznacza, że poruszana kwestia zostanie rozpatrzona publicznie. Alltours zastrzega sobie również prawo do wykorzystania w sposób anonimowy informacji pojawiających się w portalu i na stronie na Facebooku do własnych celów. Klienci zainteresowani rozwiązaniem nurtujących ich problemów prawnych mogą zadawać pytania jedynie w formie pisemnej, rozmowy telefoniczne czy osobiste zostały wyłączone z zakresu świadczonych usług. Jednocześnie touroperator informuje, że ze względu na współpracę z kancelarią prawną, a zatem na ewentualny konflikt interesów, na portalu nie mogą być poruszane sprawy dotyczące firmy Alltours. Internautom zwraca się także uwagę na to, by zadając pytania wystrzegali się używania nazw konkretnych touroperatorów, których poruszana sprawa mogłaby dotyczyć. Wśród pytań pojawiających się na Ferienretter.de znajdują się kwestie związane z ubezpieczeniem w wypadku zakupu wycieczki fakultatywnej w lokalnym biurze podróży w destynacji, postępowaniem w razie wypadku

samochodowego za granicą, odszkodowaniem przy opóźnionych lotach i wielu innych spraw, na jakie klienci zazwyczaj wnoszą skargi reklamacyjne do organizatorów lub przewoźników. Poza udzielaniem odpowiedzi na pytania prawnik sam porusza każdego dnia jeden temat, który może być pomocny przy planowaniu i realizacji podróży.

Portal to nie tylko miejsce porad prawnych, ale także wyszukiwarka ofert wakacyjnych z możliwością zarezerwowania urlopu z oferty ponad 80 organizatorów. W ten sposób touroperator znalazł ciekawy sposób na połączenie przedsięwzięcia z zakresu public relations z intensyfikacją sprzedaży. EG

2014-04-30

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter