Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Biura

»

Exim z nowym produktem

Touroperator wprowadził do swojej oferty rejsy.

W ofercie Exim Tours pojawiło się ponad 1000 rejsów realizowanych przez największych światowych armatorów: Costa, MSC, Pullmantur oraz Loius Cruises. Rynek rejsów to przede wszystkim dwa kierunki przyciągające turystów - Morze Śródziemne (od wiosny do jesieni) oraz Karaiby (od jesieni do wiosny). Produkt Exima obejmuje rejsy z tzw. dojazdem własnym. – Mamy nadzieję, że już niedługo będziemy mogli zaoferować kompleksową usługę zawierającą pakiet samolot plus rejs – mówi Marcin Małysz, koordynator ds. operacyjnych Exim Tours. Ceny są przeliczane na złotówki i zawierają oprócz samego rejsu, opłaty portowe, ubezpieczenia i wyżywienie.
Światowy rynek rejsów szacowany jest na ponad 20 mln pasażerów rocznie, w tym ok. tysiąc turystów z Polski. To nadal niszowy produkt na polskim rynku. Atutem Exim Tours ma być system rezerwacyjny, który połączony jest on-line z systemami armatorów. – U nas wszystkie typy kabin, dostępne na statku są dokładnie opisane, posiadają zdjęcia i rysunek z ich rozmieszczeniem. Co więcej, klienci sami mogą wybrać konkretną kabinę np. z numerem 1518 – mówi Małysz. Touroperator publikuje również informacje na temat programu oferowanego na statku, a także portów, do których zawija on podczas rejsu. Oferta Exim Tours jest dostępna w wyszukiwarce rejsów w systemie BlueVendo. Rezerwacji mogą dokonywać jedynie agenci turystyczni, jednak w przyszłości opcja ma być dostępna także dla klientów indywidualnych. MS

2014-12-30

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter