Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Destynacje

»

POT promuje polskie wybrzeże w Norwegii

Ośrodek POT w Sztokholmie rusza z kampanią promocyjną u naszych północnych sąsiadów. Ma ona zachęcić turystów do przyjazdu na polskie wybrzeże Bałtyku.

Kampania ruszyła 9 marca i potrwa do końca miesiąca. Jej organizatorami są Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie wraz z Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną i Urzędem Marszałkowskim Województwa Zachodniopomorskiego.  - Celem projektu jest pokazanie różnorodności polskiej oferty turystycznej, od typowych weekendów w dużych miastach, poprzez szeroki wachlarz produktów turystyki aktywnej - golf, sporty wodne, rowery, jazda konna, na wellness & spa, świetnej kuchni i możliwościach udanych zakupów kończąc - mówi Małgorzata Hudyma, Dyrektor. Polskiego Ośrodka. Informacji Turystycznej w Sztokholmie. Podstawą kampanii jest konkurs, w którym można wygrać dwa weekendowe pobyty w Gdańsku i Kołobrzegu dla dwóch osób wraz z przelotami.


Duży zasięg promocji

Zgodnie z założeniami projektu informacja ta powinna dotrzeć do ponad 3,7 miliona odbiorców w kraju zamieszkałym przez nieco ponad 5 milionów obywateli. - Po raz pierwszy wykorzystamy narzędzie w postaci reklamy outdoorowej na 480 planszach umieszczonych w jeżdżących po ulicach Oslo tramwajach. Z uwagi na stosunkowo niedużą ofertę powierzchni reklamowych w Norwegii mamy nadzieję, że podobnie jak dotychczas w Sztokholmie i Kopenhadze, nasz przekaz będzie bardzo widoczny - dodaje. Oprócz tego na stronach internetowych norweskiego dziennika Aftenposten pojawią się banery z informacją o konkursie. Polska Organizacja Turystyczna starannie się przygotowała do kampanii, wybierając media o największym zasięgu i renomie w Norwegii. Witryna Aftenposten posiada bowiem prawie 400 tys. unikalnych użytkowników tygodniowo i posiada rozbudowany dział turystyki cieszący się popularnością wśród Norwegów. W kwietniu natomiast ogłoszenia ukażą się również w dodatkach turystycznych do gazet Dagbladet i VG. Oba pisma trafiają do ponad miliona czytelników.

Studytoury wspomogą promocję

W planach jest także organizacja wyjazdów studyjnych dla mediów. Pod koniec maja nad polskie morze zaproszonych zostanie trzech dziennikarzy, których zadaniem będzie opisanie atrakcji dostępnych po naszej stronie Bałtyku. Kolejnym elementem kampanii jest wysyłka newsletterów i obsługa mediów społecznościowych. Promocja o tak dużym zasięgu wymagała dużych nakładów finansowych. Po raz pierwszy jest współfinansowana aż przez trzy podmioty oraz częściowo ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Akcję wspomagają również przedstawiciele lokalnej branży turystycznej. Więcej informacji można uzyskać pod adresem: www.polen.travel/no

Marlena Semczyszyn

 

2015-03-31

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter