Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Startup zdobywa zaufanie agentów

»

Polski startup Hotailors.com – system do sprzedaży pokoi hotelowych – wszedł na rynek pod koniec 2016 r. i od razu został pozytywnie przyjęty przez branżę nowych technologii.

System jest zintegrowany z bazami hotelowymi ponad 50 dostawców B2B, które są poddawane selekcji i porównywane z ofertami internetowych agencji podróży B2C, np. Booking.com. To powoduje, że wyszukiwanie, porównywanie i rezerwowanie miejsc hotelowych jest zautomatyzowane i zabiera znacznie mniej czasu niż w przypadku korzystania z innych systemów rezerwacyjnych.

Już w momencie debiutu narzędzia na rynku jego zalety dostrzegł m.in. Google. POT uznał go za najlepszy startup turystyczny w kategorii B2B w konkursie New Tech – New Travel 2016. W ciągu następnych miesięcy Hotailors.com znalazł się też w gronie najlepszych polskich startupów programu InCredibles prowadzonego przez Sebastiana Kulczyka.

Firma jest obecnie skoncentrowana na promocji wśród partnerów biznesowych. Od rozpoczęcia działalności Hotailors nawiązał współpracę z 1382 agencjami, biurami podróży na świecie (w tym 500 w Polsce, wśród nich jest m.in. Amadeus), podpisał też umowę z MasterCard jako preferowany partner programów lojalnościowych. – Cieszy nas tempo rozwoju firmy. Jeszcze rok temu nie podejrzewałbym, że aż tylu agentów będzie korzystało z naszego rozwiązania. Okazuje się jednak, że na całym świecie biura podróży chcą być konkurencyjne wobec wyszukiwarek internetowych, którymi coraz częściej posiłkują się turyści. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na system jaki proponujemy – mówi Filip Błoch. Zaznacza, że duże zainteresowanie narzędziem wykazują zwłaszcza rynki azjatycki, brytyjski i amerykański, choć chętnych nie brakuje również wśród polskich biur podróży.

– Naszych klientów przekonujemy tym, że nie wnosimy do biura żadnych innowacji. Oferujemy im te same pokoje hotelowe, które sprzedawali wcześniej i tych samych dostawców, z tą różnicą, że mogą je wyszukać i rezerwować dużo szybciej, dokładniej, a do tego otrzymać większą prowizję, a nawet przyjmować płatności online na własnej stronie, którą agent może stworzyć dzięki Hotailors w 2 minuty. To przełamuje barierę nieufności, nawet wśród biur, którym nie zależy na innowacyjności – wyjaśnia prezes Hotailors.com.

 
Sylwetka

»



» Eliza Smolińska, właścicielka biura Aleksander w Kaliszu »więcej
Newsletter

»

Zamów newsletter