Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Ludzie branży

»

  |   A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   R  |   S  |   T  |   U  |   W  |   Z  |   Ł
Gräser Nikolaus - kadry
Szef PR Wiednia zapowiada mocne akcje marketingowe Potrzebny nam mądry PR
Odpowiadający także za rynek polski nowy szef PR Vienna Tourist Board opowiada, jakimi metodami Wiedeń będzie próbował przyciągnąć turystów z tej części Europy.
Nikolaus Gräser został nowym szefem PR Vienna Tourist Board na rynki: niemiecki, austriacki, szwajcarski, rumuński, węgierski, polski i czeski. – Naszym celem jest stymulowanie ich poprzez publikowane w odpowiednich mediach artykuły związane z Austrią – tłumaczy Gräser. Dodaje, że zajmuje się również organizacją wyjazdów prasowych oraz korzystaniem z takich klasycznych metod PR, jak konferencje prasowe czy newsletter. Dodatkowo będzie koordynował również akcje marketingowe, w stylu zaprezentowanej niedawno w Warszawie „rozszerzonej rzeczywistości” z osobami Straussa i Szopena. Wśród zadań, jakie czekają go przez najbliższe miesiące Gräser wymienia dalszą analizę rynku mediów. Dodaje, że wciąż będzie się starał znaleźć nowe, kreatywne metody promowania Wiednia. – Będziemy w tym roku silnie uderzać na powierzone mi rynki. Vienna Tourist Board zbuduje w Hamburgu kopię Vienna Opera House przed tamtejszą filharmonią. Planujemy także akcje marketingowe w Bukareszcie, Zurychu i Berlinie.
Nikolaus Gräser jest absolwentem Zarządzania Turystyką w Wyższej Szkole Turystyki we Wiedniu. Jego doświadczenie zawodowe związane jest głównie z obsługą PR światowych marek. Od 2008 roku był konsultantem PR dla takich firm, jak Andrea Leitner Public Relations czy Selbstständig. Od 2009 roku jest menadżerem projektu w firmie Animationsplanet, zajmującej się turystyką dziecięcą i młodzieżową. KP
 

powrót

 
Sylwetka

»



» Agnieszka Lis, kierownik biura LOT "Serce Kaszub"  » więcej
Newsletter

»

Zamów newsletter