Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Ludzie branży

»

A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   R  |   S  |   T  |   U  |   W  |   Z  |   Ł
Szpakowska Żaneta - kadry
Nowa country manager Globair
Cenię niezależność w działaniu
Żaneta Szpakowska, country manager Globair Polska, twierdzi, że obsługa podróżnicza, czyli m.in. rezerwacja biletów lotniczych hoteli samochodów i wszystkich potrzebnych usług, daje większe szanse na rozwój zawodowy niż tradycyjnie rozumiana turystyka.
Żaneta Szpakowska została country managerem w Globair Polska. – Moja rola w firmie jest dwutorowa – wyjaśnia. – Jako country manager zarządzam polskim oddziałem firmy Globair, która jest przedstawicielem innych firm na rynku polskim, głównie linii lotniczych. W tej kwestii do moich obowiązków należy kierowanie polskim oddziałem firmy, nadzorowanie pracy zespołu, reprezentowanie firmy przed klientami i kontrahentami – mówi. – Jako sales manager Marriott International zaś reprezentuję wszystkie hotele z portfolio marek tej sieci na rynku polskim – dodaje. – W obecnej kondycji touroperatorów na polskim rynku nie bardzo widziała szanse na dalszy rozwój zawodowy i postanowiłam coś zmienić. – Nowa praca to nowe wyzwania, fajny i profesjonalny zespół, miła atmosfera (a wiem, jakie to istotne), możliwość nauczenia się nowych rzeczy, uczestniczenia w ciekawych wydarzeniach, duża niezależność w działaniu. Wady są takie, że np. w małym zespole trzeba bardzo dokładnie planować urlopy i wyjazdy służbowe – żartuje.
Żaneta Szpakowska jest absolwentką geografii na Wydziale Geografii na UW. W 2009 r. ukończyła również podyplomowe studia SGH – Zarządzanie produktami i usługami. W latach 2005–2010 była product managerem w Orbis Travel. W latach 2010–2012 była dyrektorem operacyjnym Exim Tours. KP
 

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter