– Naszym głównym produktem są hotele na całym świecie i właśnie z tą ofertą kierujemy się do polskiej branży turystycznej – mówi Wioletta Drozdowska, dyrektor Bedsonline na Polskę. Obiekty kontraktowane są przez firmę bezpośrednio, a oferta rozciąga się od hosteli dla klientów budżetowych, przez obiekty ze średniej półki cenowej aż po luksusowe resorty w najbardziej odległych miejscach na świecie. – Poza zakwaterowaniem nasza firma oferuje szereg usług dodatkowych – zwraca uwagę Wioletta Drozdowska.
Wśród nich wymienić należy wspomniane transfery, zarówno indywidualne jak i grupowe, realizowane autokarami, ale też przewozy limuzynami dla najbardziej wymagających klientów oraz dla osób niepełnosprawnych. Dodatkowo Bedsonline pośredniczy w sprzedaży biletów na różne wydarzenia, w tym duże imprezy sportowe. – Mamy wyłączność na sprzedaż biletów do parku tematycznego Open Camp, zlokalizowanego na wzgórzu Montjuïc w Parku Olimpijskim, który obejmuje stadion olimpijski jak i inne obiekty znajdujące się na dawnych terenach olimpijskich – informuje dyrektor.
Bedsonline pracuje tylko w systemie B2B, zarówno z agentami turystycznymi jak i touroperatorami. Za sprzedaż oferty partnerzy otrzymują prowizję, choć na życzenie firma dostarcza produkt także po cenach netto. Wówczas agenci samodzielnie doliczają swoją marżę. O możliwościach współpracy z Bedsonline będzie można porozmawiać z przedstawicielami firmy w czasie V Ogólnopolskiego Forum Agentów Biur Podróży, na które już dziś serdecznie zapraszamy.
Zgłoś się już dziś i pracuj na swój sukces