Czy agenci powinni nakłaniać klientów do kupna ubezpieczenia?
W najnowszym numerze Wiadomości Turystycznych publikujemy sondę, w której pytamy doradców czy powinni nakłaniać klientów do kupna rozszerzonego ubezpieczenia?
Opinią podzielili się: Paweł Szlachetko z Falcon Travel (Warszawa), Barbara Dobrowolska z Biura Podróży Panda (Tczew), Bogusław Woźnica z Prima Travel (Gdańsk), Danuta Nawrocka- Ślażyk z Eco Tour (Wrocław).
-Wielu klientów wydaje mnóstwo pieniędzy na pobyt, a nie chce dopłacić 200 złotych na porządne ubezpieczenie. Czasem wynika to z naturalnego odruchu odsuwania od siebie widma nieszczęścia albo złudnego przekonania, że nic złego nie może sięstać. Agent powinien poinformować klienta, z jakim ryzykiem wiąże się podróżowanie z podstawowym ubezpieczeniem. Z doświadczenia wiem, że nie opłaca się na sobie oszczędzać, zwłaszcza kiedy jedzie się za granicę, gdzie jest się zdanym na siebie - twierdzi Paweł Szlachetko z Falcon Travel Warszawa
Więcej czytaj w najnowszym numerze Wiadomości Turystycznych.
2019-02-15 16:29:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»