REGIONY
Kujawsko-pomorska branża turystyczna buduje markę Doliny Dolnej Wisły
Dolina Dolnej Wisły to nazwa czwartej marki regionalnej, która właśnie powstaje w województwie kujawsko-pomorskim. Opracowuje ją Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna wspólnie z przedstawicielami lokalnej branży turystycznej i władz samorządowych. Spotkanie inaugurujące powstanie marki odbyło się pod koniec maja w Chełmnie.
Podczas warsztatów uczestnicy poszukiwali m.in. tego z czym kojarzona jest Wisła i co ją wyróżnia na tle innych marek regionu, jaki ma potencjał i walory. W ramach budowania marki zaplanowane są dalsze spotkania, także wizyta studyjna "Niech Cię Zakole”. Efektem spotkań ma być dokument marketingowy o tym, jak komunikować markę.
Budowanie marki odbywa się pod patronatem marszałka województwa kujawsko-pomorskiego. Do tej pory KPOT opracował marki Kujaw, Pałuk i Borów Tucholskich. MO, foto www.chelmno.naszemiasto.pl
2022-05-23 07:58:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»