TOUROPERATORZY
TUI szykuje program lojalnościowy
Sebastian Ebel, prezes Grupy TUI, zdradza, że koncern chce opracować system, który będzie pozwalał mu utrzymać lojalność klientów i nagradzać ich za to, że wybierają jego usługi. Szef zapewnia jednak, że nie chodzi o zbieranie punktów i zniżki.
Program lojalnościowy TUI ma ujrzeć światło dzienne pod koniec tego roku, mówi Sebastian Ebel, prezes Grupy TUI w rozmowie z niemieckim portalem i magazynem branży turystycznej FVW w czasie targów ITB. - Nie jestem zwolennikiem zbierania punktów – podkreśla i dodaje, że nie chodzi też o udzielanie zniżek na produkty, ale o gwarantowanie stałym klientom lepszej jakości usług. Mowa na przykład o tych świadczonych przy odprawie lotniskowej albo w odwiedzanym kierunku. Pomysł jest możliwy do zrealizowania, ponieważ TUI jest koncernem oferującym o wiele więcej usług niż typowy touroperator.
Warunkiem powodzenia jest umiejętne zbieranie danych na wszystkich etapach podróży, ale Ebel jest przekonany, że to uda się zrobić. MG
2023-03-08 08:53:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»