WYDARZENIE
Konferencja „Digital marketing atrakcji turystycznych w praktyce” już 10 maja
W drugim tygodniu maja w przestrzeniach Wrocławskiej Akademii Biznesu odbędzie się konferencja podsumowująca badania przeprowadzone na Dolnym Śląsku dotyczące skuteczności digital marketingu w tamtejszych atrakcjach turystycznych. Uczestnicy konferencji będą mogli się dowiedzieć na jakiej zasadzie atrakcje dobierają konkretne narzędzia marketingowe i w jaki sposób wykorzystują je do promocji. Analiza wyników ma stanowić asumpt do szerszych rozważań na temat digital marketingu.
Eksperci z zakresu turystyki, marketingu (w tym Jakub Feiga, dyrektor biura zarządu Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej) powiedzą m.in. o zasadach budowania wizerunku atrakcji turystycznych w mediach społecznościowych, przedstawią dobre praktyki w digital marketingu, wskażą też możliwości wspólnej promocji atrakcji turystycznych.
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w konferencji powinny wypełnić formularz rejestracyjny. Istnieje możliwość śledzenia przebiegu spotkania w internecie. Stream wydarzenia będzie dostępny na Facebooku. Więcej informacji na stronie uczelni. MO
2023-05-02 16:39:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»