DESTYNACJE
Praga przygotowuje kampanie wykorzystujące biometrię behawioralną
Portal TTG.cz informuje, że Prague City Tourism - promujący czeską Pragę jako cel turystyczny - zapowiada start trzech letnich kampanii marketingowych. Dwie z nich: Enjoy Respect Prague i Stay in Prague adresowane są do gości zagranicznych, ściślej turystów indywidualnych w wieku powyżej 35 lat i turystów podróżujących z rodzinami. Kampania Stay in Prague, prowadzona online, kierowana jest na rynki amerykański, azjatyckie i europejskie. Aby precyzyjniej dotrzeć do odbiorców wykorzystuje się m.in. biometrię behawioralną użytkowników kart Mastercard.
Kampania Enjoy Respect Prague to kontynuacja kampanii realizowanej w poprzednim roku, zwracająca uwagę przyjezdnych, by respektowali zasady i zwyczaje panujące w mieście i z szacunkiem odnosili się do jego mieszkańców. Trzecia kampania: W Pradze jak w domu, skierowana jest do turystów krajowych stanowiących 25 proc. wszystkich gości odwiedzających metropolię (W pierwszych trzech miesiącach tego roku Pragę odwiedziło 350 tys. Czechów).
Na realizację kampanii Prague City Tourism przeznaczy 14,5 mln koron (równowartość 2,7 mln zł). MO
2023-05-25 14:23:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»