„Katalogi podróżnicze” to nowa opcja dla reklamodawców z branży turystycznej dostępna na Pintereście. Wystarczy, że prześlą katalogi z ofertami do portalu, a automatycznie zamieni on je w dynamiczny „pin” produktu.
Dynamiczny „pin” opisany jest takimi danymi jak nazwa hotelu, cena, zdjęcia, opis oferty, można pod niego podłączyć też link do strony, gdzie dokonuje się rezerwacji. Żeby lepiej trafić do potencjalnego klienta, reklamę można ukierunkować na podstawie danych o lokalizacji podanych w opisie użytkowników.
Firmy, które testowały rozwiązanie, i które przesłały do Pinteresta swoje katalogi oraz oznaczyły produkty, odnotowały o prawie 30 proc. większą sprzedaż, twierdzi portal. Jak tłumaczy, wskaźnik ten dotyczy danych globalnych i odnosi się do okresu października 2022-marzec 2023 rok w zestawieniu z rokiem poprzednim.
Firma zapowiada, że reklamodawcy z branży turystycznej na całym świecie uzyskają dostęp do katalogów podróży jeszcze tego lata. MG