BRANŻA
Prezes PIT pyta komitety wyborcze o ich strategie rozwoju turystyki w Polsce
15 października odbędą się wybory parlamentarne. Ich wynik może mieć wpływ na to w jakich warunkach będzie funkcjonować branża turystyczna w Polsce przez następne cztery lata. Prezes Polskiej Izby Turystyki, Paweł Niewiadomski, wystosował list do wszystkich komitetów wyborczych biorących udział w wyborach z prośbą o przedstawienie ich planów i strategii na rzecz odbudowy i rozwoju turystyki w Polsce. - Prosimy o udzielenie informacji na temat konkretnych kroków, jakie zamierzacie Państwo podjąć, aby wspomóc branżę turystyczną w okresie powojennym i po pandemii - można przeczytać w liście.
Prezes PIT chce również wiedzieć, czy komitety mają plany dotyczące inwestycji w rozwijanie nowych form promocji Polski jako destynacji turystycznej, przy uwzględnieniu wyzwań związanych z konkurencją na rynku międzynarodowym. - Jakie środki proponują Państwo w celu podniesienia poziomu cyfryzacji w sektorze turystycznym i zapewnienia bardziej zrównoważonego rozwoju? - pyta prezes Niewiadomski, wierząc, że odpowiednie strategie i inwestycje mogą pomóc w odbudowie i stworzeniu bardziej zrównoważonej przyszłości. - Chcielibyśmy wspierać komitety wyborcze, które przedstawiają konkretne i kompleksowe podejście do rozwoju turystyki w Polsce. MO
2023-09-20 11:44:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»