TRENDY
Emirates wiedzą, jak obsługiwać autystycznych pasażerów
Linie lotnicze Emirates uzyskały tytuł Certyfikowanego Centrum Autyzmu™ (CAC) dla wszystkich swoich punktów odprawy w Dubaju. Wszystko po to, by zwiększyć dostępność i komfort podróży dla pasażerów.
W ramach projektu personel Emirates w poszczególnych obiektach przeszedł specjalistyczne szkolenie w zakresie autyzmu i świadomości sensorycznej, dzięki czemu pracownicy łatwiej zrozumieją i obsłużą pasażerów. We wszystkich lokalizacjach przeprowadzono kompleksowe audyty obiektów, mierząc poziom dźwięku, oświetlenia oraz analizując potencjalne obrazy i zapachy, co pomogło opracować przewodniki, dzięki czemu podróżni mogą podejmować świadome decyzje i wybierać miejsca, które najlepiej odpowiadają ich potrzebom i preferencjom.
Dzięki partnerskiej współpracy - Emirates, Departamentu Gospodarki i Turystyki oraz Portów Lotniczych Dubaju z Generalną Dyrekcją ds. Rezydencji i Spraw Zagranicznych, Policją Dubajską i Urzędem Celnym – wyjazdy stają się bardziej przyjazne i dostępne dla wszystkich. Podróżni są zachęcani też do korzystania ze strony AutismTravel.com, która zawiera listę certyfikowanych miejsc docelowych spełniających wymagania CAC. MG
2024-04-03 07:49:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»