PERSONALIA
Tamer Marzouk szefem marketingu w ETI
Grupa ETI zyskała nowego współpracownika. Szefem ds. marketingu, partnerstw strategicznych i relacji zewnętrznych został Tamer Marzouk, który w nowej roli będzie nadzorował też działania polskiego oddziału firmy.
Grupa ETI posiada swoje oddziały w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, na Węgrzech, w Czechach, Słowenii, na Słowacji, w Rumunii, Chorwacji, Polsce i we Włoszech. Do zadań nowego szefa marketingu na te wszystkie kraje będzie należało przygotowanie i wdrożenie strategii działania, której celem jest zacieśnienie współpracy z partnerami z branży turystycznej. Ma to pomóc firmie zwiększyć udziały w rynku i jeszcze mocniej wypromować markę ETI.
Tamer Marzouk współpracował już z polskim rynkiem jako dyrektor Egipskiego Urzędu Turystycznego w Berlinie, który nadzorował też współpracę z naszą branżą. Był też przedstawicielem Gubernatorstwa Morza Czerwonego na Niemcy, ostatnio rozpoczął współpracę z wydawcą magazynów branży turystycznej Touristik Aktuell i CIM. MG
2024-04-16 07:16:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»