Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


DESTYNACJE 

Kampanie DZT nagrodzone w konkursie German Brand Award 2024

Niemiecka Rada Wzornictwa przyznała nagrody German Brand Awards wyróżniającym się na rynku markom produktowym. Kilka z nich powędrowało do Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT). Nagrodę w kategorii "Brand Communication - Ambient Media&Outdoor Advertising" otrzymała animacja 3D pt. "Wędrowiec nad morzem mgły" powstała z okazji 250. rocznicy urodzin Caspara Davida Friedricha.

Jury nagrodziło również inne kampanie zgłoszone przez DZT w kategorii "Excellence in Brand Strategy and Creation", przyznając łącznie cztery nagrody i dwa specjalne wyróżnienia. Globalna kampania tematyczna DZT pod tytułem "52 zabytki NESCO" zwyciężyła w kategoriach kampania cyfrowa i influencer marketing. Otrzymała również nagrodę specjalną w kategorii "Lighthouse Project of the Year". Kampania "Stay a little bit longer", zachęcająca turystów do wydłużenia pobytów w Niemczech, by uczynić podróż bardziej zrównoważoną, została uznana za zwycięzcę w kategorii "Komunikacja marki w social mediach" w 2024 roku. Potencjał długoterminowych pobytów w Niemczech był promowany głównie w Kopenhadze w związku z popularną w Danii formą pracy zdalnej - workation. Kampania została doceniona w kategorii promocji cyfrowych i otrzymała specjalne wyróżnienie jako "Lighthouse Project of the Year". MO, foto DZT/Ocean

2024-06-17 12:27:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter