29 czerwca oficjalnie otwarto trzeci w Polsce tematyczny park rozrywki Majaland. Inwestorem jest holenderska firma Momentum Leisure. Rocznie każdy z obiektów odwiedzać ma 300 tys. osób.
Majaland Gdańsk to trzeci park Majaland w Polsce obok Warszawy i Kownat. Przewiduje się, że każdy z parków odwiedzi około 300 tys. gości rocznie. Koncept bazuje na postaci legendarnej Pszczółce Mai i jej Przyjaciołach z Makowej Łąki, ale do Majalandowej rodziny dołączyły również Smerfy oraz postaci z bajek Nickelodeon, w tym m.in. SpongeBob Kanciastoporty i Wojownicze Żółwie Ninja.
- Po udanym otwarciu Majaland Kownaty i Majaland Warszawa, cieszymy się, że ten sukces ma swoją kontynuację i mogliśmy zainaugurować trzeci tego typu park w Polsce. Wraz z otwarciem Majaland Gdańsk dążymy do tego, by stać się liderem parków rozrywki w Polsce i sprawić, by było to najpopularniejsze miejsce wypoczynku, również dla turystów z zagranicy — mówi Joanna Goś – dyrektor marketingu i sprzedaży Majaland Polska.
Majaland to jedyny całoroczny tematyczny park rozrywki w Polsce otwarty codziennie, również w niedziele i święta, oferujący zarówno atrakcje na zewnątrz, jak i rozbudowaną strefę pod dachem. Działa więc niezależnie od pogody.
Joanna Goś podkreśla, że parki Majaland są nie tylko miejscem zabawy i relaksu, ale również platformą do edukacji i budowania świadomości ekologicznej. - Wierzymy, że możemy działać w zgodzie z przyrodą, jednocześnie dostarczając niezapomniane doświadczenia dla naszych gości – zapewnia.
Ceny biletów uzależnione są od sezonu oraz wzrostu Gości, wejście dla dzieci poniżej 85 cm jest darmowe a dla nauczycieli za 1zł. MG