Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


RYNEK

Polskie Porty Lotnicze S.A. wiedzą, jak obsługiwać loty krajowe



PLL LOT uhonorował Polskie Porty Lotnicze za doskonałe wyniki w obsłudze lotów krajowych. Wręczenie nagrody miało miejsce w czasie Ground Handling Summit 2024 w Gdańsku.

Spółka PPL, która świadczy usługi handlingowe na Lotnisku Zielona Góra-Babimost otrzymała wyjątkową nagrodę od PLL LOT. Szczególne wyróżnienie w kategorii „Najlepszy agent krajowy – punktualność” z rąk Michała Fijoła, prezesa PLL LOT, odebrał Hubert Haegenbarth, dyrektor Portu Lotniczego Zielona Góra-Babimost.

Polskie Porty Lotnicze docenione zostały za konsekwentne osiąganie wysokiej punktualności na lotach krajowych oraz zapewnienie niezawodnej i punktualnej obsługi rejsów, co potwierdzono certyfikatem On-Time Performance Best Domestic Agent. Wręczenie nagrody miało miejsce podczas konferencji Ground Handling Summit 2024, zorganizowanej w Gdańsku przez PLL LOT dla branży obsługi naziemnej.

- Niezawodność i punktualność są fundamentem, który przekłada się na satysfakcję pasażerów i sukces operacyjny. Przyznane wyróżnienie to powód do dumy, ale też zobowiązanie do utrzymania najwyżej jakości naszych usług. Gratuluję całemu zespołowi Lotniska w Zielonej Górze, który zapewnia sprawną i punktualną obsługę pasażerów i linii lotniczych - skomentował Marcin Danił, członek zarządu PPL S.A. MG

2024-09-26 06:40:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Sylwester Gadomski, właściciel biura PoraWakacji.pl w Zgierzu  » więcej






Newsletter

»

Zamów newsletter