Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA POLSKI

Młodzi Niemcy odkrywają Polskę. Biuro POT w Berlinie dołącza do Poland. More than you expected



Polska Organizacja Turystyczna po raz kolejny zachęca zagranicznych turystów do odwiedzenia Polski hasłem „Poland. More than you expected”. W kampanię realizowaną od listopada z udziałem polskich gwiazd sportu, włącza się berlińska placówka POT.

Celem jest pokazanie młodym Niemcom Polski jako kraju pełnego inspirujących atrakcji i autentycznych przeżyć. W ramach kampanii Zagraniczny Ośrodek POT w Berlinie będzie promować

Polskę jako nowoczesne, pulsujące życiem i autentycznymi doznaniami miejsce, które ma do zaoferowania wiele ekscytujących atrakcji. Komunikacja skupi się na emocjach, jakie można przeżyć podczas podróży do naszego kraju – od radości i zachwytu, po poczucie wolności i autentycznego doświadczania. Kampania ma też za zadanie pokazać, że Polska to o wiele więcej niż popularne, typowo turystyczne atrakcje.

- Polska to kraj, który oferuje o wiele więcej, niż mogą się spodziewać młodzi Niemcy. To dynamiczna przestrzeń pełna możliwości, w której każda chwila budzi ciekawość i niezapomniane przeżycia – mówi Marcin Płachno. Wśród miejsc, które mogą zachwycić naszych sąsiadów z zachodu, dyrektor ZOPOT w Berlinie wylicza klimatyczne kawiarnie i bary tematyczne, takich jak Dziórawy Kocioł w Krakowie czy Bunny Cafe w Warszawie, czy energetyczne festiwale muzyczne jak Openair w Gdyni czy Audioriver w Płocku. Kampania ma także na celu pokazanie Polski jako kraju dynamicznego, nowoczesnego i idącego z duchem czasu.

Choć historia jest ważnym elementem naszej tożsamości, jest ona pokazywana w kontekście ważnych wydarzeń czy wątków dotyczących miejsc upamiętniających przeszłość, np. muzeów. To daje szansę na stworzenie zupełnie nowego obrazu Polski, odmiennego od stereotypów, funkcjonujących wśród Niemców lata temu. - Chcemy pokazać, że Polska to idealne miejsce na spełnienie marzeń o autentycznych doznaniach podróżnych – dodaje Płachno. Ważnym elementem kampanii są wizyty znanych niemieckich influencerów, którzy odwiedzają polskie miasta i regiony, dzieląc się swoimi wrażeniami z tysiącami obserwujących. To oni mają „przetrzeć szlaki” dla kolejnych podróżnych i zachęcić ich do pojawienia się w Polsce.

Kampania „Poland. More than you expected” jest od listopada wspierana przez dwójkę znanych sportowców – koszykarza NBA Jeremiego Sochana i zwyciężczynię kobiecego Tour de France Katarzynę Niewiadomą ma na celu promocję Polski na arenie międzynarodowej. Oboje, znani na całym świecie, zachęcają Europejczyków do odkrywania wyjątkowej oferty naszego kraju. Poza Niemcami, jest ona kierowana także do mieszkańców Wielkiej Brytanii, Francji, Włoch, Hiszpanii, Holandii, Belgii, Czech, Austrii, Szwecji i Węgier. Kampania jest realizowana na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) oraz Ministerstwa Sportu i Turystyki. MG

2024-12-11 07:57:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Ludzie

»




»Beata Górka
, Rafał Górka właściciele biura HolidayCafe.pl w Tarnowskich Górach, laureaci konkursu Agent Roku 2024  » więcej



Newsletter

»

Zamów newsletter