REGIONY
W nowej kampanii Dolny Śląsk atrakcyjny na lato i na lata
Władze Dolnego Śląska rozpoczęły w maju kampanię promocyjną pod hasłem „Atrakcyjny na lato. Atrakcyjny na lata”, która ma zachęcić turystów do wypoczynku w tym regionie, a tym samym wesprzeć lokalną branżę turystyczną wciąż borykającą się z konsekwencjami wrześniowej powodzi. Kataklizm spowodował, że turyści masowo odwoływali rezerwacje na Dolnym Śląsku, również w miejscach, w których powódź nie dokonała zniszczeń. – (…) Wybierając wakacje na Dolnym Śląsku, wybierają Państwo nie tylko niezapomniany wypoczynek, ale też konkretne wsparcie dla mieszkańców i przedsiębiorców, którzy walczą o powrót do normalności. Chcemy pokazać, że Dolny Śląsk jest nie tylko atrakcyjny na lato, ale i na lata – wyjaśnia Paweł Gancarz, marszałek Województwa Dolnośląskiego.
Kampania, realizowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, obejmuje m.in. billboardy w wybranych miastach Polski i w regionie, działania w internecie oraz współpracę z osobami znanymi kojarzonymi z Dolnym Śląskiem. MO
2025-05-26 11:56:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»