DESTYNACJE
Aviareps będzie reprezentował PR-owo Gruzję na pięciu rynkach
Gruzińska Narodowa Organizacja Turystyczna wybrała AVIAREPS partnerem w zakresie działań PR i marketingowych na pięciu kluczowych dla tej organizacji rynkach: w Niemczech, Polsce, Francji, Szwecji i Norwegii.
W ramach współpracy agencja ma kompleksowo reprezentować Gruzję w obszarach PR i marketingu, planowania działań medialnych oraz zakupu mediów. Kooperacja obejmuje realizowanie działań mających na celu zwiększenie rozpoznawalności Gruzji i pobudzenie ruchu turystycznego poprzez wdrażanie kompleksowej strategii opartej na analizie danych i dostosowanej do specyfiki każdego z rynków docelowych.
Kluczową rolę w realizacji tych inicjatyw mają odegrać długoletnie relacje AVIAREPS z touroperatorami, agencjami turystycznymi oraz partnerami medialnymi w regionie. Dzięki temu możliwe będzie skuteczne przeprowadzanie szkoleń, organizacja warsztatów i spotkań branżowych, pozyskiwanie prestiżowych publikacji medialnych, realizacja podróży studyjnych oraz współpraca z influencerami w celu maksymalizacji widoczności marki. MO, foto Pixabay.com
2025-06-03 11:08:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»