PROMOCJA TURYSTYCZNA
JuraPark Bałtów ambasadorem kampanii „Polska. Więcej niż myślisz!”
W lipcu przy Dworcu Centralnym w Warszawie ruszyła kampania promująca polską turystykę: Polska. Więcej niż myślisz!. Na świetlnych nośnikach City Tower Lights pojawiły się wielkoformatowe wizualizacje przedstawiające kompleks turystyczny JuraPark Bałtów.
Prezentacja Bałtowa to nieprzypadkowy wybór. Kompleks zdobył w 2024 r. Złoty Certyfikat POT, nagrodę przyznawaną przez Polską Organizację Turystyczną atrakcjom turystycznym, które wyróżniają się wyjątkowością i najwyższą jakością oferty oraz wnoszą istotny wkład w rozwój lokalnej turystyki. - Od wielu lat prezentujemy wyróżniające się polskie produkty i destynacje, zarówno w cyklicznych kampaniach „Polska. Więcej niż myślisz”, jak i w organizowanym od 2003 r. konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny - Certyfikaty POT. W gronie ludzi, którzy zawładnęli sercami i umysłami turystów, są założyciele unikatowej atrakcji, która cały czas się rozwija i doskonali - Jura Parku w Bałtowie, zdobywcy Złotego Certyfikatu POT za rok 2024. Z dumą promujemy Jura Park Bałtów w najnowszej odsłonie naszej kampanii i to w najatrakcyjniejszej lokalizacji w stolicy - komentuje Małgorzata Wilk-Grzywna, wiceprezes POT. MO, foto POT
2025-07-04 09:48:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»