REGIONY
Kopalnia Soli Bochnia coraz bardziej popularna wśród turystów
Krzysztof Zięba, prezes zarządu Kopalni Soli Bochnia, poinformował w rozmowie z lokalnymi mediami, że po nie najlepszym jeśli chodzi o frekwencję 2024 (atrakcję odwiedziło niecałe 160 tys. gości), w tym roku atrakcja odnotowuje w wzrost zainteresowania wśród odwiedzających. W pierwszych siedmiu miesiącach tego roku Kopalnię odwiedziło 140 tys. turystów, o tysiąc mniej niż w analogicznym okresie 2017 r. (w całym roku było ich 190 tys.). To efekt m.in. dokonania korekt w strategii marketingowej atrakcji, m.in. większej obecności Kopalni w mediach społecznościowych, skierowanej głównie do rodzin z dziećmi i szkół, ale i postawienia tablic informacyjnych przy autostradzie. – Patrząc na te wyniki, zakładany cel 190 tys. turystów w tym roku wydaje się jak najbardziej realny, a być może nawet zostanie przekroczony – przewiduje Krzysztof Zięba cytowany przez Bochni@nin, dodając, że gros odwiedzających to turyści indywidualni. Niemal 80 proc. z nich kupuje bilety online, co jest efektem wprowadzenia nowej strony w ubiegłym roku. MO, foto visitMalopolska.pl
2025-10-27 14:45:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»