PROMOCJA TURYSTYCZNA
Cztery środkowoeuropejskie stolice razem w USA z kampanią Europe Untold
Cztery europejskie stolice po raz kolejny połączyły siły w ramach kampanii wizerunkowej Europe Untold. Projekt zainicjowany przez Stołeczne Biuro Turystyki ma na celu prezentację turystycznego potencjału Warszawy, Wilna, Rygi i Tallina mieszkańcom aglomeracji Nowego Jorku i Chicago. Kampania, współfinansowana przez European Travel Commission (ETC), potrwa do końca listopada i będzie realizowana w mediach społecznościowych (Meta, TikTok i YouTube).
W tym roku do programu ETC zgłoszono 9 projektów konsorcyjnych. Propozycja Europe Untold uzyskała dofinansowanie w wysokości 100 tys. euro.
W ramach projektu powstała seria spotów pokazujących stolice Europy Środkowowschodniej oczami amerykańskiej turystki. Filmy prezentują najpiękniejsze miejsca, lokalną kulturę i unikalny klimat każdego z miast. Całość uzupełnia spot podsumowujący i spajający wszystkie historie w jedną opowieść. Przewodniczką po stolicach jest amerykańska influenserka Melissa Male (@melissamale).
To kolejna wspólna promocja Warszawy, Rygi, Wilna i Tallina. Zeszłoroczna odsłona projektu, również skierowana na rynek amerykański, trwała nieco ponad miesiąc i odnotowała ponad 16,4 mln wyświetleń. MO, foto Stołeczne Biuro Turystyki
2025-11-04 11:46:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»