close
|
|
|
Jak zadbać o PR w małej firmie?
|
Dbałość o PR, czyli dosłownie o „relacje publiczne”, to sprawa oczywista w dużych firmach. Ale to nie znaczy, że o dobrą komunikację nie powinny dbać także najmniejsze podmioty. W końcu żadna firma nie jest na tyle mała, by nie móc walczyć o nowych klientów i lepszy wizerunek.
więcej...
|
|
Jubileusz agencji turystycznej Atas
|
W roku 2014 mija 25 lat od powstania Atas – firmy skupiającej się głównie na turystyce językowej (obozy i kursy językowe za granicą) i młodzieżowej (obozy, wycieczki, kolonie).
więcej...
|
|
Promocyjna cena nie zwalnia od najwyższej jakości
|
W aktualnym okresie sprzedaży wiele biur podróży oferuje promocyjne ceny imprez turystycznych w ramach tzw. rabatów first minute, które polegają na dokonaniu rezerwacji na długo przed planowanym wyjazdem z równoczesnym zastosowaniem zniżki cenowej.
więcej...
|
|
Dobry czas na autokarowy biznes
|
Stabilny kurs euro i cena benzyny nie zmusiły touroperatorów do podnoszenia cen wycieczek autokarowych w 2013 r. Większość z nich wykorzystała ten czas i zwiększyła swoją sprzedaż. Wpłynęła na to ciekawsza oferta i lepszy wizerunek branży turystycznej.
więcej...
|
|
Zmiany w górskim prawie
|
Ministerstwo Sportu i Turystyki przygotowało projekt rozporządzenia w sprawie nabywania uprawnień przewodnika górskiego. Wątpliwości jednak budzą nowe obszary obowiązywania uprawnień zakreślone przez resort.
więcej...
|
|
ETOA krytykuje nowelizację dyrektywy 90/314
|
W marcu w Parlamencie Europejskim odbędzie się plenarne głosowanie nad przyjęciem nowego projektu dyrektywy turystycznej. Tymczasem narastają krytyczne głosy ze strony niektórych europejskich organizacji zrzeszających branżę turystyczną. Zdecydowane stanowisko zajęło Europejskie Stowarzyszenie Touroperatorów (ETOA).
więcej...
|
|
Grywalizacja buduje zaangażowanie
|
W natłoku informacji i komunikatów, walka o uwagę turysty staje się coraz bardziej zacięta. Nie wystarczy już zwykły produkt, informacja o ofercie czy promocja – najskuteczniejszą metodą pozyskania uwagi klienta jest zaangażowanie go w bezpośrednią interakcję. W jaki sposób to osiągnąć? Poprzez grywalizację!
więcej...
|
|
Owocne obrady w cieniu egipskich palm
|
– Rok 2014 będzie pracowitym rokiem dla turystyki – mówił w trakcie Kongresu PIT-u prezes Paweł Niewiadomski. Obrady w egipskim kurorcie El Gouna pokazały, że obszarów do dyskusji nie brakuje.
więcej...
|
|
Polska na ITB 2014
|
Specjalne wydanie Wiadomości Turystycznych na ITB przywita w środę 5 marca gości i wystawców na polskim stoisku narodowym. Prezentujemy polskie atrakcje turystyczne, ciekawe wydarzenia, nowe produkty i bogactwo kulturowe naszego kraju.
więcej...
|
|
Raport CBOS na temat wypoczynku Polaków w 2013
|
Niespełna połowa Polaków wyjechała na wypoczynek poza domem w zeszłym roku, najchętniej wypoczywano w kraju, a ci którzy wyjeżdżali za granicę wybierali najczęściej Niemcy – wynika z najnowszego badania Centrum Badania Opinii Społecznej (CBOS).
więcej...
|
|
Dogonić stronę internetową
|
Linie lotnicze poszerzają zakres swoich usług nie tylko poprzez rozbudowę siatki połączeń, ale także przez tworzenie kompleksowych produktów turystycznych zawierających cały szereg usług dodatkowych.
więcej...
|
|
JC Tours wchodzi do Polski
|
Portugalska branża notuje spadki liczby polskich turystów. Na odwrót tej tendencji ma nadzieję debiutująca w Polsce firma JC Tours, która chce promować tę destynację.
więcej...
|
|
Można uniknąć kary
|
W ostatnim kwartale minionego roku Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał dwie decyzje dotyczące biur podróży – Exim i Vacansoleil.
więcej...
|
|
Puste niebo nad Brukselą
|
Pakiet Jednolitego Europejskiego Nieba nie przypadł do gustu pracownikom służb kontroli ruchu lotniczego. Planowane redukcje kosztów wywołały sprzeciw związków zawodowych i protesty.
więcej...
|
|
|
|
|