close
|
|
|
Nie kupuj sobie lojalności
|
Klient lojalny łatwiej akceptuje podwyżki, jego wybory są powtarzalne, a obsługa tańsza, w dodatku chętniej poleca firmę znajomym. Jednak kupiona lojalność nie będzie opłacalna.
więcej...
|
|
Pojedynczy agent nie podważy umowy
|
Przypadki, w których touroperatorzy narzucili nowe zapisy w umowach agencyjnych, wywołały pytanie, co tak naprawdę agent może zrobić, by podpisać korzystną dla siebie umowę?
więcej...
|
|
Odpowiedzialność za rynek po każdej ze stron
|
I Ogólnopolskie Forum Agentów Biur Podróży było okazją do spotkania się branży w szerszym gronie. Uczestnicy przybyli z całej Polski, by podjąć dyskusję na ważne dla nich tematy, powalczyć na argumenty i wyciągnąć wnioski na przyszłość. Okazało się, że problemów jest więcej niż może pomieścić dwugodzinna debata.
więcej...
|
|
Bajkowa strategia POT
|
Polska Organizacja Turystyczna podsumowała rok 2012 i przedstawiła plany na kolejne działania promocyjne. Najważniejszym z nich będzie rozszerzenie kampanii na nowe rynki.
więcej...
|
|
Polska przegrywa w miejskie karty?
|
Większość polskich city cards nie ma jeszcze wyrobionej marki, a ich oferta jest dość skromna – wystarczy rzut oka na rynek, żeby stwierdzić, że w tej materii Polska turystyka jest daleko w tyle za resztą Europy. Jednak twórcy polskich kart twierdzą, że cieszą się one coraz większą popularnością.
więcej...
|
|
Polski rynek atrakcyjny dla sieci
|
W Polsce wciąż jest stosunkowo niewiele hoteli sieciowych. Lukę tę dostrzegli inwestorzy – największe światowe sieci hotelarskie planują ekspansję w Polsce. Dla niektórych nasz kraj staje się rynkiem strategicznym.
więcej...
|
|
Gwarancje – nowi zapłacą więcej
|
Podwyższenie minimalnych kwot gwarancji ubezpieczeniowych dla organizatorów dopiero zaczynających działalność to najważniejsza zmiana, jaką wprowadza projekt nowego rozporządzenia ministra finansów.
więcej...
|
|
|
|
|