Poznań obowiązkowy w czasie kryzysu
Poznański Tour Salon w oczach wystawców to impreza dwa w jednym. W ramach jednego wydarzenia można się spotkać zarówno z kontrahentami, agentami, jak i z klientami indywidualnymi.
Wystawcy potwierdzają, że targi Tour Salon to jedna z ważniejszych branżowych imprez w kraju. Jest to czas omówienia minionego sezonu z kontrahentami, oraz planowania wspólnych przedsięwzięć marketingowych na rok kolejny.
W zimowo-letnim klimacie
Na Tour Salonie pojawili się różni wystawcy. Poza biurami podróży, swoje oferty prezentowały kraje i regiony z Polski oraz z zagranicy. – Na targach chcemy zaprezentować wyloty z Poznania do Verony i Popradu, które realizowane są za pośrednictwem Eurolotu – mówi Hanna Surma z Portu Lotniczego Poznan-Ławica. Wagę poznańskich targów docenia także Ecco Holiday, które na Tour Salonie prezentuje wszystkie swoje marki. – Z okazji targów przygotowaliśmy ofertę specjalną wyjazdu na Wyspy Kanaryjskie – zdradza Katarzyna Janowska z Ecco Holiday.
Kryzys dał się we znaki
Wystawcy nie kryli jednak, że tegoroczna edycja targów jest skromniejsza w porównaniu z latami poprzednimi. Stoiska stały się mniejsze, na szerokości zyskały natomiast alejki. Bardziej imponujące standy można było znaleźć wśród krajów i regionów. Oszczędność tę można tłumaczyć poziomem zwrotu z inwestycji, czyli pieniędzmi zarobionymi dzięki obecności na targach w stosunku do kosztu stoiska. Tour Salon nadal przyciąga kontrahentów z Polski i zagranicy, część wystawców ceni sobie indywidualne spotkania biznesowe, inni chcą pokazać, że ich firma jest w dobrej kondycji finansowej. Dla wszystkich targi przede wszystkim są jednak miejscem bezpośrednich rozmów, których nie zastąpi nawet najbardziej zaawansowana technologia. MG
2012-11-06 16:28:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»