Prawdziwa wierność się opłaca
Długoterminowo lojalni klienci są podstawą sukcesu sprzedawcy. Jednak przywiązać klienta na długo do konkretnej marki nie jest łatwo. Jak można tego dokonać? Czy w ogóle istnieją jeszcze lojalni klienci?
Lojalność to przede wszystkim osobista więź nabywcy z marką. Najbardziej skutecznym sposobem osiągnięcia lojalności jest właściwe traktowanie klienta i dobranie najbardziej skutecznego sposobu komunikacji z klientem. Praktycznych porad w tym zakresie udzieli podczas Ogólnopolskiego Forum Agentów prof. Magdalena Kachniewska z Katedry Turystyki Szkoły Głównej Handlowej.
Prof. Kachniewska jest członkiem Rady Naukowej Kolegium Gospodarki Światowej SGH. Oprócz doskonałego przygotowania teoretycznego, posiada również wieloletnie doświadczenie praktyczne, które pozyskała jako pracownik biur podróży, pilot wycieczek zagranicznych (Orbis, Almatur, ATAS) i menedżer hoteli.
27 listopada, I Ogólnopolskie Forum Agentów, Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Warszawa
Zarejestruj się już dziś!
Więcej informacji i zgłoszenia
tel. 22/ 822 20 16,
e-mail:
forumagentow@wiadomosciturystyczne.pl
2012-11-19 10:20:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»