Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Księgarnia WT. Promocja i informacja turystyczna

Autor: Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas Kompleksowe ujęcie problematyki promocji i jej instrumentów - reklamy, public relations, itp.

Organizacja i finansowanie promocji w Polsce i wybranych krajach Europy. Dokładnie scharakteryzowano wybrane narzędzia promocji odnosząc je do działalności w turystyce - tj. media, wydawnictwa, targi i warsztaty. W części drugiej przedstawiono system informacji turystycznej w Polsce oraz organizacje i funkcjonowanie jednostek systemu it (centrum, punkt it). 

>> Zamów już dziś!

Format: B5, objętość: 236 str.
Wydawnictwo: Proksenia
Miejsce i rok wydania: Kraków 2004













2013-04-12 10:05:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter