Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Jak prawidłowo przeprowadzić postępowanie reklamacyjne?

Wakacje to okres największego ruchu w branży turystycznej, a co za tym idzie także największej liczby reklamacji klientów. Przepisy prawa nakładają na organizatora obowiązek rozpatrywania skarg klientów w określony sposób i w określonych terminach, ale poważne potraktowanie tego zagadnienia może bardzo pozytywnie wpłynąć na reputację touroperatora.

Zgodnie z art. 11a ustawy o usługach turystycznych organizator
turystyki odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy o świadczenie usług turystycznych na zasadzie ryzyka i w odróżnieniu od innych podstaw odpowiedzialności kontraktowej nie jest ona uzależniona od jego winy. Taka konstrukcja przepisów ustawy sprawia, że klienci biur podróży mają bardzo szeroki zakres podstaw do składania reklamacji. (...) KW

>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 14 (16-31 lipca 2013) 

 

2013-07-31 16:35:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter