Niemiecki TUI krytykowany za "wycinanie" agentów
Jeszcze niedawno o praktykach TUI Poland rozmawiała cała branża. Dziś ciekawie robi się za niemiecką granicą. Szef TUI Deutschland zamierza zakończyć współpracę z jedną trzecią agentów.
Christian Clemens, od października 2012 r. szef TUI Deutschland, planuje, że w perspektywie kilku lat prowadzona przez niego firma będzie współpracowała nie jak obecnie z 10 tys. agentów, a jedynie z ok. 7 tys. Agenci zewnętrzni, którzy będą zainteresowani współpracą z touroperatorem, muszą osiągać założone obroty, bo jak mówi Christian Clemens, dla wielu z nich logo TUI w witrynie wystawowej pełni rolę magnesu przyciągającego klientów, którym ostatecznie sprzedawane są oferty konkurencji. W planach, poza rozwojem sprzedaży on-line, znajduje się rozbudowanie sieci własnych i franczyzowych. (...) MG
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 15 (1-15 sierpnia 2013)
2013-08-01 16:45:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»