Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

TUI Poland na plusie, ale bez agentów

Organizator zmienił, a właściwie pogłębiło obraną przed rokiem strategię dystrybucji. Mimo niezadowolenia kilkuset partnerów touroperatora zarząd zapewnia, że z biznesowego punktu widzenia podjęte decyzje się opłaciły.

W kwietniu ubiegłego roku dały się zauważyć pierwsze akcje marketingowe prowadzone przez TUI Poland w internecie. Klienci zachęcani byli do zakupu wakacji rabatami, których agenci udzielać nie mogli. Później otrzymali zgodę na obniżanie cen, warunkiem było jednak zrezygnowanie z prowizji w części, którą obejmował rabat. Po wielu miesiącach prób przekonywania zarządu TUI do zmiany objętej strategii, stało się jasne, że touroperator zamierza twardo stać przy swoim. Pod koniec roku rozliczeniowego 2011/2012 część agentów otrzymała wypowiedzenia umów agencyjnych. (...)

>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 18 (16-30 września 2013) 




2013-09-18 16:38:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Ludzie

»




»Beata Górka
, Rafał Górka właściciele biura HolidayCafe.pl w Tarnowskich Górach, laureaci konkursu Agent Roku 2024  » więcej



Newsletter

»

Zamów newsletter