TUI Poland na plusie, ale bez agentów
Organizator zmienił, a właściwie pogłębiło obraną przed rokiem strategię dystrybucji. Mimo niezadowolenia kilkuset partnerów touroperatora zarząd zapewnia, że z biznesowego punktu widzenia podjęte decyzje się opłaciły.
W kwietniu ubiegłego roku dały się zauważyć pierwsze akcje marketingowe prowadzone przez TUI Poland w internecie. Klienci zachęcani byli do zakupu wakacji rabatami, których agenci udzielać nie mogli. Później otrzymali zgodę na obniżanie cen, warunkiem było jednak zrezygnowanie z prowizji w części, którą obejmował rabat. Po wielu miesiącach prób przekonywania zarządu TUI do zmiany objętej strategii, stało się jasne, że touroperator zamierza twardo stać przy swoim. Pod koniec roku rozliczeniowego 2011/2012 część agentów otrzymała wypowiedzenia umów agencyjnych. (...)
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 18 (16-30 września 2013)
2013-09-18 16:38:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»