Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Internet zdominował proces zakupu usługi turystycznej

Przedstawiciele branży turystycznej twierdzą, że dziś każdy zakup wycieczki został zrealizowany, przynajmniej w części, za pośrednictwem internetu. Nawet jeśli klient nie dokonał rezerwacji online, zanim zdecydował o wyjeździe, przeanalizował ofertę w sieci.

Trudno sobie wyobrazić, by dzisiejsze przedsiębiorstwo turystyczne nie opierało swojej działalności przynajmniej w jakiejś części na internecie. Każdy agent, nie mówiąc już o touroperatorze, ma lepiej lub gorzej przygotowaną stronę internetową, dlatego dziś ważne jest nie to, czy ma się wizytówkę w sieci, ale jakie daje ona możliwości i w jaki sposób się nią zarządza. Im łatwiejsza nawigacja, im szersza informacja, tym większe prawdopodobieństwo, że klient skusi się na zarezerwowanie wyjazdu przez internet. (...) 


>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 18 (16-30 września 2013) 



2013-09-19 16:21:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter