Internet zdominował proces zakupu usługi turystycznej
Przedstawiciele branży turystycznej twierdzą, że dziś każdy zakup wycieczki został zrealizowany, przynajmniej w części, za pośrednictwem internetu. Nawet jeśli klient nie dokonał rezerwacji online, zanim zdecydował o wyjeździe, przeanalizował ofertę w sieci.
Trudno sobie wyobrazić, by dzisiejsze przedsiębiorstwo turystyczne nie opierało swojej działalności przynajmniej w jakiejś części na internecie. Każdy agent, nie mówiąc już o touroperatorze, ma lepiej lub gorzej przygotowaną stronę internetową, dlatego dziś ważne jest nie to, czy ma się wizytówkę w sieci, ale jakie daje ona możliwości i w jaki sposób się nią zarządza. Im łatwiejsza nawigacja, im szersza informacja, tym większe prawdopodobieństwo, że klient skusi się na zarezerwowanie wyjazdu przez internet. (...)
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 18 (16-30 września 2013)
2013-09-19 16:21:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»