Stwórz wizerunek firmy na blogu
Polska blogosfera coraz bardziej się rozwija, profesjonalizuje i tworzy środowisko opiniotwórcze. Dlatego jeśli chcesz pokazać przyjazną i mniej oficjalną, ale wciąż kompetentną i profesjonalną twarz swojej firmy – postaw na blog.
To idealne narzędzie, aby przekazać ważne z punktu widzenia marketingowego informacje w sposób nieformalny i bezpośredni.
Dzisiaj blogerzy stanowią poważną opiniotwórczą grupę. Połowa użytkowników internetu zagląda na blogi przynajmniej raz w miesiącu, a jedna trzecia czytelników blogów sugeruje się opiniami blogerów, dokonując zakupów – tak wynika z badania „Blogerzy w Polsce 2013. Znajomość – wizerunek – znaczenie” autorstwa Tomasza Barana z Ariadna i Anny Miotk z Newspoint. Zdaniem autorów badania, właśnie ze względu na ten rezultat polska blogosfera zasługuje na pełną uwagę jako narzędzie promocji. Ponad dwie trzecie użytkowników internetu (69 proc.) czytało blogi internetowe przynajmniej jednorazowo, a połowa (50 proc.) przegląda je minimum raz w miesiącu lub częściej. Jedna na dziesięć osób korzystających z internetu w wieku powyżej 15. roku życia deklaruje prowadzenie własnego bloga, co oznacza, że jest to niemal 2 mln użytkowników. Nic więc dziwnego, że blogosfera staje się coraz ważniejszą pozycją w planie promocji marek i produktów. (...)
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 18 (16-30 września 2013)
2013-09-23 10:22:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»