Region nadodrzański w trasie z promocją
Partnerstwo Odra odbyło promocyjny „Sommer-Tour”. We wrześniu odwiedziło 12 miast w Polsce i Niemczech pod hasłem „Poznaj swojego sąsiada”. Zorganizowana po raz pierwszy akcja ma pobudzać wymianę turystyczną na polsko-niemieckim pograniczu.
PPartnerstwo Odra, skupiające cztery zachodnie województwa Polski oraz cztery wschodnioniemieckie kraje związkowe położone wzdłuż Odry i Nysy Łużyckiej, powstało w 2006 r. Polscy i niemieccy partnerzy po raz pierwszy zorganizowali wspólną akcję promocyjną, której celem jest pobudzenie wzajemnej wymiany turystycznej. Projekt pod hasłem „Poznaj swojego sąsiada” przybrał formę promocyjnej trasy po sześciu miastach niemieckich i sześciu polskich. (...) AO
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 20 (16-31 października 2013)
2013-10-21 16:46:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»