Neckermann planuje większe zyski
Thomas Cook przechodzi kolejne etapy restrukturyzacji. Ostatni obejmuje rebranding marki parasolowej i marek stowarzyszonych. Do indentyfikacji pozostałych silnych brandów zostaną dołączone elementy wizualne, wskazujące na przynależność do grupy, która od 1 października prezentuje się przez Słoneczne Serce.
Sunny Heart, czyli trójwymiarowy znak graficzny w kształcie serca, w kolorach kojarzonych do tej pory z firmami należącymi do Thomasa Cooka, to nowy element wizualny najstarszego touroperatora świata. – Globus, przez który identyfikował się Thomas Cook, znika z końcem września – mówi Krzysztof Piątek, prezes Neckermann Polska. – Żółto-pomarańczowe kolory i wyłaniające się z serca wschodzące słońce wskazują nie tylko na słoneczne destynacje, ale także na nowe wartości spółki, opisane szczegółowo w strategii stworzonej po objęciu stanowiska prezesa przez Harriet Green – dodaje Krzysztof Piątek. (...) MG
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 20 (16-31 października 2013)
2013-10-23 16:40:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»