Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

SONDA Czy „miejskie sylwestry” wzmacniają wizerunek miast?

TAK twierdzi Artur Żyrkowski. Każda impreza masowa ma pozytywny wydźwięk dla konkretnej grupy odbiorców. Podczas gdy Sylwester może być wydarzeniem uciążliwym dla mieszkańców okolicy, to już dla miasta ma inne znaczenie. Organizacja imprez masowych świadczy o zdolności finansowej ratusza, a to już jeden z elementów budujących pozytywny wizerunek.

Jeśli impreza jest szeroko komentowana i pokazywana w mediach, miasto zwiększa swoje szanse na pozyskanie turystów. Przyjadą oni nie tylko na konkretną imprezę, ale także w innym czasie. Za przykład imprez budujących wizerunek posłużyć może Monachium z Oktoberfest czy festiwal filmowy w Cannes.

Artur Żyrkowski, prezes Agencji Promocji Miast i Regionów


Przeczytaj w najnowszym numerze Wiadomości Turystycznych nr 23 (1-15 grudnia 2013) , jak na to pytanie odpowiedzieli nasi rozmówcy i dołącz się do dyskusji na naszym profilu na Facebooku.

2013-12-10 16:28:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter