Polonus – wyjątkowy, ale zapomniany
Mimo że Polonia jest dla rodzimej turystyki bardzo cenna, wciąż nie poświęca się jej należytej uwagi. Tymczasem intensyfikacja działań wspierających podróże polonusów do ojczyzny przyczyniłaby się do promocji Polski w świecie i do zwiększenia statystyk turystki przyjazdowej.
Dla rodzimej branży turystycznej Polacy i osoby polskiego pochodzenia żyjący poza granicami kraju powinni być traktowani jak turyści najwyższej wagi. Po pierwsze, do odwiedzenia ojczyzny nie trzeba ich specjalnie namawiać, bo przez wzgląd na sentymenty przyjeżdżają tu sami. Przez to wspierają polską gospodarkę. Po drugie, dzięki nim Polska jest na świecie promowana w najefektywniejszy i najtańszy sposób. Poprzez system rekomendacji i polecania atrakcji w naszym kraju mieszkańcom krajów, w których żyją jako emigranci, polonusi przyczyniają się do promocji ojczyzny skuteczniej, niż robią to najdroższe kampanie reklamowe. (...) MM
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 2 (16-31 stycznia 2014)
2014-01-30 16:40:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»