Biura podróży wciąż nie doceniają e-commerce
Kolejna odsłona e-Travel Forum stała się okazją do zaprezentowania nowych trendów w e-marketingu, prezentacji nowych aplikacji, wyników badań rynku, a także dyskusji i seminariów poświęconych sprzedaży przez internet. Niestety pokazała także niską świadomość biur podróży na temat zalet obecności w wirtualnej przestrzeni.
Tegoroczne e-Travel Forum zostało zorganizowane już po raz ósmy. Trzydniowe spotkanie obfitowało w prelekcje wygłaszane przez ekspertów branży oraz panele dyskusyjne. Nie zabrakło prezentacji konkretnych zagadnień z dziedziny e-commerce. Pierwszy dzień poświęcony był branży hotelowej. Drugi dzień, otwarty zarówno dla przedstawicieli hoteli, jak i biur podróży, upłynął pod znakiem prezentacji stworzonych we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego. Natomiast trzeci dzień dedykowano stricte biurom podróży. – Nowością e-Travel Forum 2014 było przede wszystkim utworzenie dodatkowego, łączonego dnia dla hoteli oraz biur podróży. Dzięki temu przedstawiciele obu sektorów turystycznych mogli wziąć udział w dwóch dniach darmowych prelekcji – mówi Justyna Rusiniak, event manager w firmie Net Solutions organizującej e-Travel Forum. (...) AO
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 3 (1-15 lutego 2014)
2014-02-07 16:17:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»