Kopciuszek reklamuje Kraków
Kraków szykuje się do premiery nowego spotu reklamującego stolicę Małopolski. W baśniowej scenerii wystąpi Alicja Bachleda-Curuś.
Produkcja filmu reklamowego jest dużym wydarzeniem w promocji Krakowa, tym bardziej, że miasto od lat nie miało własnego spotu. Spot wizerunkowy nawiązuje do jednej z najbardziej znanej na świecie bajki o Kopciuszku. – Świat przedstawiony w filmie reklamowym jest baśniowy, eteryczny, magiczny a nade wszystko tajemniczy. Spot będzie zachęcał do odwiedzenia, Krakowa i przeżycia w niej swojej własnej historii – mówi Katarzyna Fiedorowicz-Razmus z Biura Prasowego Urzędu Miasta Krakowa. Przygotowaniem spotu zajmuje się Alvernia Studios, jedno z najbardziej profesjonalnych studiów filmowych na świecie. Podobną kampanię realizuje Polska Organizacja Turystyczna – wykorzystuje ona najbardziej znane motywy z bajek osadzone w plenerach naszego kraju. Władze miasta chcą, aby ich spot był wzmocnieniem i uzupełnieniem kampanii POT, prowadzonej na outdoorze i w prasie. (...) MGO
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 4 (16-28 lutego 2014)
2014-02-27 16:27:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»
To nie ten kierunek - cała ta kampania bajkowa ociera się o szmirę...